Amerika

8 mei 2014 - Tilburg, Nederland

De voorbereidingen zijn in volle gang.

Met Peter, Peter, Wil en John 1,5 week met een Camper vanaf San Francisco via Antelope Canyon, Amerikan Monument en Grand Canyon naar Las Vegas en weer terug.

Groetjes van Big Horn, Little John, Hoss en Billy the Kid

1. Kitty:
    9 mei 2014
    echt stoer big horn, little john, Hoss en billy the kid, hopelijk gaan jullie het een toffe reis vinden, voor mij is het evend e vraag wie wie is, maar Billy the kid? is dat Wil? ik hoor het wel... veel plezier!!!
  2. Patty:
    11 mei 2014
    Hey wat leuk, wij zitten ook in Amerika. Zijn op 4mei begonnen in San Francisco en via Las Vegas, naar Zion NP hebben we vandaag Bryce Canyon gezien. We zitten nu in Richfield en gaan morgen door naar Arches NP. Daarna Denver, Colorado Springs, Farmington, Four Corners, Monument Valley, Flagstaff, Grand Canyon en dan weer terug naar San Francisco. Hele fijne vakantie en geniet net zo als wij van deze reis genieten.
    Groetjes Ben en Patty
  3. Denise:
    11 mei 2014
    Ik denk dat jullie het net zo fantastisch gaan vinden als Afrika!!
  4. Ad & Bertie:
    3 augustus 2014
    Volgens berichten zou er extra controle plaatsvinden op o.a. Schiphol, iets wat ons niet verbaast. Reisgezelschap bestaande uit o.a. een Pet(RUS) S en een Wilhel(MUS) vI, een Johan(NES) L , en nog een Pet(RUS) L. Hoe het allemaal afloopt gaan we op de voet volgen op “Amerika ”. Wij wensen jullie een fijne, gezellige en voortvarende reis toe, zonder AVU zal dit zeker lukken.

Groetjes, Ad & Bertie.